måndag 18 februari 2008

Vernissage

Nu har jag äntligen valt ut fyra av mina foton som jag ska ha med på kulturhuset i Rättvik vecka 12-14!! Men det var väl i sista momangen!! Gissa om det var svårt!? Jag hade fyra bilder som jag gillade från början och tyckte att dom skulle vara med men sen gjorde jag ett test med att skriva ut dom på A3-papper här hemma igår och då visade det sig att de foton som jag trodde skulle bli bra i A3 inte alls blev det medan andra blev riktigt bra!!

Ja, ja, vi får väl se! Ingen kommer antagligen att lägga så stor vikt vid just mina fyra foton iaf :) Vi är 31 medlemmar i Rättviks fotoklubb och vi får bidra med fyra foton var. De andra är mycket bättre än vad jag är på att fotografera så ...

Men jag gillar dom och det är jag som tagit dom och just dom ska få vara tre veckor på kulturhuset :) Det känns bra!! Välkommen dit om ni har vägarna förbi!!

Här är ett av de fyra fotona som jag bidrar med. En Ford Junior från -30-talet. Den har dragit sin sista suck och står nu i skogen, klädd i mossa och vissna löv. Vad har den varit med om och hur hamnade den här, bortglömd och rostig?

Inga kommentarer: