måndag 17 november 2008

Husköp på gång ... kanske

Men nu är det på gång!! Kanske ska vi köpa hus och flytta!! Det är så himla spännande och det skulle göra livet så himla mycket enklare för mig!! Här ser ni utsikten från huset:

Bilden kommer från Hemnet.se

Visst är det mycket som ska göras! Det är ju ett gammalt hus. Men jag får gångavstånd till jobbet, Robin får gångavstånd till bussen. På detta sparar jag ca 1500- varje månad!! Sen kan jag sälja min bil och köpa en lite mindre och billigare! Jag behöver ju ingen fyrhjulsdriven här!! Robin får närmre till sina kompisar, här i byn finns det ingen som han träffar! Åhhh, håll alla tummar ni har för oss!!

Det roligaste/konstigaste av allt är att det här är Peo´s förslag!! Jag trodde aldrig att han ville flytta från den här byn!?!

Måste få tillägga att det fanns en pool på gården en gång i tiden och gropen finns kvar ... och Peo har grävmaskin så kanske ... :)

Inga kommentarer: