måndag 24 augusti 2009

High Chaparral - Mexico City


High Chaparral - Mexico City, originally uploaded by Cayene.

Nu har jag hittat ett redigeringsprogram som jag vill ha!! Photomatix heter programmet och man kan redigera sin bilder hur man vill :) Förutsättningen är att man tar 3-5 foton eller fler om man vill det. Programmet sätter sedan ihop fotona och sen får man göra olika inställningar tills man blir nöjd med fotot :)

Klicka på fotot ovan så kommer ni till min sida på flickr där ni hittar fler foton som jag har fixat med :)

2 kommentarer:

Sommar i Sverige sa...

Hej, kikar in och önskar dig en fin helg

Anonym sa...

Hej

Har varit inne på din sida och lånat lite virkmönster. Hoppas det gått bra... Undrar oxå om du har fler att dela med dig av. Min gubbe råkade kasta bort 24 års sparade mönster så jag måste börja om på nytt igen..kram och ha en fin helg

wenche

wencheh@telia.com