lördag 22 december 2007

Snart semester

Imorgon jobbar jag sista dan innan jag får lite semester. Jisses va skönt!! Jag blir ledig från den 24:e till den 1:a januari. Man känner sig ganska sliten emellanåt, man ska ju räcka till så många att man glömmer sig själv. I år ska jag nog ha nåt sånt där klichigt nyårslöfte som att tänka på mig själv och inte bara göra saker som ska passa för alla andra. Jag ska ta mig en funderare på vilket mitt nyårslöfte ska bli så återkommer jag om det :)

Julskinkan är iaf kokt nu, den ska bara griljeras. Imorgon ska jag koka revbensspjällen, griljera skinkan och göra äggost :) Jag delar upp maten i olika dagar så slipper man göra så mycket samma dag!! Skönt! Nä, nu säger jag tack och godnatt. Måste sova så man orkar med sista dagen före semestern!!

Inga kommentarer: