måndag 2 juni 2008

... å tiden den går!!

Jamen hallå!! Vad hände?? Hela maj har gått utan att jag skrivit en rad!! Vart tog maj vägen? Det är så många klockor och måsten just nu så jag har inte ens tid att leva!! Stickar dopklänning, håller ljuspartyn, jobbar, fotograferar till utställningen, planerar Peos 50-årsfest mm mm. Allt är bara så himla kul och jag har mer saker på min planeringslista!! Vill börja sy av kaffepaketen, vill hålla på med scrapbooking, vill sticka, virka, sy, vill göra fler blocklampor, vill fotografera mera vill ha mycket mera tid för allt!!

Vi har iaf köpt en pool, fyllt den med vatten och premiärbadat i helgen! Oj så skönt det var!! Vattnet har hunnit bli 22° varmt av solen. Peo doppade foten och vände men vi andra, jag och Robin, har badat. Jag har tom hunnit tappa ur vattnet (av misstag). Inte alla 23 kubik men kanske 1/4 av vattnet. Nu är det fullt igen men värmen sjönk till 17° så nu får vi väl vänta nån dag till.

Inga kommentarer: