fredag 22 augusti 2008

Men vart tar tiden vägen??

Ja, inte hinner jag med något seriöst bloggande inte :) Det blir lite hipp som happ med det just nu. Helt plötsligt så har vi kommit på att vi ska flytta till Rättvik!! Och det var inte jag som förde det på tal utan min käre sambo som sagt att han _aldrig_ skulle flytta härifrån!! Ja, man kan undra varför detta lappkast? Jo, så här är det; Peos son vill ta över huset och Peo vill ha det kvar i släkten eftersom det är han som har byggt och fixat det mesta på huset. Samtidigt så tror jag att Peo är orolig att hans son ska hitta ett annat hus nånstans och då finns ingen som vill ta över här och då går det ju ur släkten så småningom. Dottern vill inte flytta hit hon är mer samhällsbo :) Så nu står vi husletarbestyr för jag vill ha utsikt och Peo vill ha lador :) Men om vi hittar ett hus med lador men utan utsikt så får det bli så!! Det viktigaste är faktiskt att Peo får sina lador!!

Anledning nummer två till att jag inte riktigt hinner med bloggen är att Peo ska fylla jämnt och jag planerar för festen :) Sånt här tycker jag är riktigt roligt och jag har en riktig överraskning åt honom :) Ja, flera stycken faktiskt men den här är bara så bra!!! Mer om den kan jag inte säga ifall han skulle läsa min blogg :)

Inga kommentarer: