måndag 14 april 2008

Jag känner HAT idag

Jag känner ett stort hat och en stor sorg idag. Lilla Engla är död, mördad av en man med ett känslokallt inre. När jag fick veta att han erkänt mordet på lilla Engla kände jag hur benen vek sig och jag fick lov att ta tag i bänken bredvid mig. Vad har denna lilla flicka gjort en 42-årig man för ont? Vilken rätt har han att avsluta en liten flickas liv? Hur det gick till orkar jag inte ens tänka på, jag skjuter det ifrån mig, men lilla Engla fick vara med om det som jag inte ens orkar tänka!!

Vad har vi för jävla idioter som gör löst i vårt land? Hur många är dom och var finns dom? Vad är det som får dom att göra det dom gör? Det finns säkert miljoner anledningar men det finns inte en enda ursäkt! Vi kommer säkert att få höra att du haft en svår uppväxt och varit mobbad mm mm. Men det finns ingen URSÄKT till det du gjort!


Detta riktar jag direkt till dig, Anders Eklund från Torsåker! Du är inte värd mer än en grisskit, om ens det!! Jag hoppas internerna på det fängelse där du hamnar ger dig vad du förtjänar!! Jag hoppas du får känna dig ensam, liten och rädd!! Ingen kommer att hjälpa dig!!
Jag kände inte Engla och hennes familj och jag känner inte Anders och hans familj men mitt hat och min sorg är så stor! Du har berört mig Anders och du har väckt ett hat i mig som jag inte visste fanns.

Inga kommentarer: