fredag 11 april 2008

Jag känner mig ansvarslös ;(

Usch, det känns inte bra detta!! Min 16-årige son stiger snart av tåget i Stockholm för att träffa två kompisar som han fått på internet!! Just det känns inte så ansvarslöst för jag har pratat med deras föräldrar och de verkar ok. Men det är nästan första gången han åker hemifrån och då på ett tåg till storstan utan vuxen!! Det är ju liksom inte busstation i Rättvik vi snackar om!! Tänk om han kommer in för sent och missar bytet till kompisarna!! Vad gör han (jag) då??? Alldeles själv!!! Fast han hade sin kompis Ludde med sig från Rättvik in till centralstation i Stockholm och han skulle hjälpa honom att hitta rätt pendel dit han ska. Ludde ska till sin pappa och är van vid tågbyten, pendlar mm men det gör mig ändå inte lugn!! Åhhhh, kan det inte vara söndag snart så han kommer hem!!!

Inga kommentarer: